fredag, mars 07, 2008

Bara en vecka kvar :)

Näst sista veckan är avklarad. Fan vad skönt. Idag fick vi tid och skrivsal för tentan, ja nu finns det ingen återvändo.
Opponeringen idag på våra Fältstudierapporter gick väl helt okej. Det var en trevlig tillställning och ingen sågades eller började gråta.
Har sagt till mig själv att plugga hela dagen idag, fram till kl 20 när Let's Dance börjar. För då ska jag se på det med Malin tror jag. Ikväll blir bara en väldigt lugn kväll hemma eftersom jag ska åka bussen till Stockholm imorgonbitti. Ska nog packa nångång idag med. Men jag har verkligen inte kommit igång med pluggandet. Ska ta tag i stackars Barbro och sen hoppas jag att Joppe kan komma och visa mig hur fan man ska lyckas göra diagram på datorn. Kolla upp lite lagar bör jag med göra. Fy jag är redan trött, får man börja med att sova en stund?

Ska ta och betala fakturan på min svindyra fysiologibok sen är det väl bara att sätta igång.

4 kommentarer:

PunkPrincess sa...

vad duktig du är tjejen!
jag är så stolt över dig. det verkar som att du har anpassat dig till ditt "nya" liv och det är så kul å höra. du får berätta allt när vi ses. känns som att det är dags för en jenniehelena fest snart. vem vet hur en sån slutar... det brukar alltid bli lite överraskningar. haha

puss tjejen.
ska vi boka in en dag som vi ska ses eller?

ha en fin helg!

Jennie sa...

ja jag tycker verkligen att vi bokar in något. har vi sagt helgen innan påsk redan eller drömmer jag nu?
jag kommer hem på torsdag kl 17 o så åker jag hem söndag kl 18 nästa helg.
har inget inplanerat för fredagkvällen ännu....har du?
puss

PunkPrincess sa...

jooo, dessvärre... ska ut med jobbet då... och det blir nog en helkväll...
för vi ska både äta och dricka...
vi kanske kan ses under påsken istället isådana fall!
pusspuss

Jennie sa...

du ska inte bort el vara upptagen hela påsken då? men vi hittar någon dag, i värsta fall få bara ses o ha trevligt o skjuta på en rejäl festlighet till ett senare tillfälle.
puss o kram