fredag, mars 14, 2008

fullt ös medvetlös

nu är jag som en ny människa, idag har jag både varit och hos kiropraktorn och hos frisören. jag är som ny om än aningen fattigare.

tjejkvällen igår var supermysig och imorse fick jag ligga kvar i sängen när helena gick till jobbet.

igår bestämdes det att det är sommarlov som gäller i sommar. jag och helena ska tillsammans vara frivilligt arbetslösa och njuta av en härlig sommar. det sista sommalovet. hoppas det blir en bra sommar.

snart dax för afterwork med kicki. kvällen kan bli lång och full eller något helt annat.

imorgon ska jag leka med viktor, hälsa på erika och johan, till cissi på middag och ut med jonna på ace.
våra lärare rekomenderade oss att vila ut dom här få dagarna vi är helt fria innan ssk sätter igång på riktigt. eh vila ut, vad är det??

Inga kommentarer: