onsdag, mars 26, 2008

så trött så trött

jag har haft lite lätt huvudvärk i snart en vecka. under helgen trodde jag att det säkert kunde vara på grund av allt vin jag drack dessa dagar. men jag har fortfarande huvudvärk och jag har kommit på att det nog beror på min lilla tandvärk som jag haft säkert lika länge. visdomständer är inga bra grejer. vägra ta sig upp på stört. inte sånt här jävla meseri. sover ganska dåligt med.

idag träffade jag en gammal gammal tant, hon var 100+. sen träffade jag en gubbe som jag tror var väldigt stilig som ung.

nu är jag bara väldigt trött efter en lång dag blir bara ligga på sängen och kolla teve tror jag.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

hej gumsan!

lever du eller har huvudvärken tagit knäcken på dig?

tack för senast!

puss

Jennie sa...

hej!! jag lever men det har varit massor av strul med lägenheten och nu är rene i hos mig i norrköping :) jag återkommer här imorgon igen.
puss puss