torsdag, mars 06, 2008

godnatt

fyra dagar kvar att pendla, fredag måndag onsdag och torsdag. idag var sista riktiga basgruppen. på måndag är det förbättringsseminare och på torsdag är det muntlig del i tentan. sen är kursen slut. så skönt men lite tråkigt att lämna alla i linköping.
idag fick jag min bestraffning för att jag var i köpenhamn och missade ett obligatoriskt moment, alltså hälsoseminariet.
så nu ska jag bestraffas. jag ska på måndag redogöra för mina basgruppsvänner om barbro 80 år som vart tvångssteriliserad som ung och idag har en stor saknad av barn och barnbarn, huruvida hon har hälsa enligt dom olika teoretikerna. jobbigt och få det nu så här innan tentan när man redan har massor att stå i men okej, ändå lite bra. skadar ju inte att jag övar lite extra på dom olika teoretikerna inför tentan. så det är ju helt och hållet för min egen skull.
imorgon kommer nog min svindyra fysiologibok. hoppas. trodde den skulle komma idag.

har egentligen inge kul att skriva, ska sova istället.

Inga kommentarer: