lördag, mars 22, 2008

Påskhelg

Och så var det vinter igen, idag verkar det dock vara riktigt härligt väder ute, solen skiner och snön ligger vit på backen. Jag bangade en promenad med mamma, det kanske var dumt?

I torsdags var jag bjuden till middag hos Max och Helena, det var väldigt trevligt. Jag och Helena avvek från festen i vardagsrummet och somnade på sängen i sovrummet. Eller det var mest Helena som somnade, jag lyckades inte. Träffade en kompis till Max som heter Klang. Han var så himla rolig så jag hade hela tiden nära till skratt. Det var en väldigt underhållande kväll. Och jättegod mat och vin.

Igår så var jag till Farsta och hade lite visning av min lägenhet för min nya hyresgäst. Nu ska jag bara försöka få till det med utflytt och inflytt på ett bra sätt så alla blir nöjda och glada. Sen fick jag komma på lite alternativ påskmiddag hemma hos Renes föräldrar, det var med jättegott och underhållande. Har bara träffat roliga människor de här helgen.
Sen åkte vi till Marie och hade lite påskmys allihopa. Dom som var där tidigt käkade påskmat men jag och Rene och Andrea kom lagon till godiset, haha. Gud jag är så trött på godis, jag vill ha pengar i mina påskägg om jag får några.

Påskmiddag hos mormor och morfar idag, förfest hos Pat ikväll och någon slag utgång efter det. Sen måste jag ägna helgen till plugg. Ska nog börja nu genast.

Inga kommentarer: