tisdag, mars 04, 2008

ser slutet...

Här har man gått och sett fram emot en givande paneldiskussion. Och så är resultatet av föreläsningen så himla ogivande. Dagens paneldiskussion var inte ens värd att gå på men okej, jag lärde mig EN sak. Skillnaden på multiprofessionellt lärande och interprofessionellt lärende. Det hade jag faktiskt ingen koll på innan så det var ju iallafall bra.
På eftermiddagen hade jag föreläsning i anatomi och fysiologi, så jävla störtskön dam som föreläser. Henne vill jag verkligen höra mer av. Kanske ska tjuva till mig dom föreläsningarnan i Linköping i vår om jag nu är "ledig" från min egen utbildning. Är jag ju säkert inte. Har väl egna föreläsningar såklart.
Tenta om en vecka, huga. Men egentligen behöver det ju inte vara så himla svårt men det kan ju bli väldigt svårt. Gäller bara att inte glömma bort något viktigt på vägen och absolut inte den röda tråden. Jag ska ha ett rött armband på mig, för att inte missa den röda tråden. det är ju faktiskt inte fusk utan en acessoar.
Imorgon ska jag sitta i biblioteket typ hela dagen för att plugga. Och jag måste faktiskt hinna med lite ikväll innan jag blir för trött och vill sova. Förbättringsarbetet ska va klart den här veckan, fältstudierapportseminarie på fredag, scenarie till torsdag och sen allt förutom det som ska pluggas. I helgen tänkte jag ta pluggfritt, iallafall lördag och söndag eftersom jag snabbt åker till Stockholm då för att träffa gamla gymnasiegänget.
Mycket är det men det är bara fem dagar kvar i Linköping...fan vad skönt att inte behöva pendla mer.

Inga kommentarer: