tisdag, mars 11, 2008

Inte bra inte bra

Igår gick jag och la mig väldigt sent och somnade till Mumintrollet. Idag gick jag upp alldeles för sent, ajajaj. Radion satte igång kl 8, optimistisk som jag var att jag skulle lyckas gå upp. Kl 10.45 hade jag snoozat tillräcklig var jag tvungen att säga till mig själv.

Till frukost fick jag, via min skolmail, ett dödsbud. En sjuksköterskestudent på skolan har avlidit förra veckan. Min frukost var plötsligt inte smaklig längre, även om det inte var någon som jag ens vet vem det är.

Tentan känns otroligt skrämmande nu. I Fredags kände jag ändå att jag hade grepp om det här men idag känns det inte alls bra. Hujedamig.
Jag och Sandra får tänka på varandra imorgon. ~KASAM~KASAM~KASAM~

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

finns det något bättre sätt att somna på än med mumin?

nä, skulle inte tro det!

jag har förresten en bok du ska få läsa när du kommer på tjejkväll!

puss tjejen

Jennie sa...

ska jag läsa en bok nu när jag äntligen blir lite fri från skolan?? ja då hoppas jag att det är något riktigt bra, hehe.

kram kram ses på torsdag.