söndag, mars 16, 2008

Tillbaka i Norrpan

I fredags mötte jag upp Kicki, vi var ute efter öl och mat. Det slutade med att vi sprang in i JG och Z:a från högstadieklassen inne på Medis som också var ute efter mat och öl. Så det som skulle bli en afterwork med Kicki slutade som en resturangkväll på La Cucaracha på Bondegatan ihop med gamla högstadieklasskompisar (som för övrigt Kicki inte träffat på 10 år). Det blev en toppenkväll, vi käkade tapas drack öl och sen kaffe. Vi fortsatte dock kvällen på olika håll, jag mötte upp René och Jenny på Petsoundsbar. Blev en öl till där innan jag svimmade. Okej jag svimmade inte helt men nästan, efter att ha kännt mig trött en stund så blev jag plötsligt jätteillamående, såg stjärnor och benen vek sig på mig. Jag fick sitta ner och Rene sprang och hämtade vatten till mig. Skakningarna avtog och jag mådde snart bättre men någon vidare utgång blev det aldrig.

Lördagen bestod av lek och trams med Viktor, han hade lärt sig en ny version av bäbä vita lamm (bäbä är på resturang och bajsar under bordet). Han är så rolig. Han fyller snart 3 och önskar sig en trumpet.
Jag passade på att åka till Skrapan och hälsa på Johan och Erika en stund innan jag mötte upp Natta för att åka till Cissi på e fantastiskt underbar middag som hon ställt till med. Och vi såg Charlotte Perelli vinna melodifestivalen. Jag hejjade nog på Björn Gustavsson, annars BWO. BWO var dock ända bidraget jag såg.
Vi lämnade Cissis trevliga tillställning för att åka till Ace och festa med Jonna. Vi såg dock inte så mycket av henne.

Idag har det varit vår och jag och mamma tog en promenad till Coop Forum för att jag skulle köpa en våtrumslist eller vad det heter.

Nu är jag tillbaka i Norrköping och imorgon börjar skolan. Upprop klockan 9.00.

Inga kommentarer: