måndag, mars 31, 2008

Underbart med vår

Idag har jag fått en ny hyresgäst i Farsta, en otrolig lättnad att få lägga dom här dagarna bakom mig.

Underbart vårväder idag, min utomhustermometer visade 10 grader ganska så sent idag, och solen hade börjat gå ner. Efter skolan gick jag till Nordea och uträttade ett litet pengaärende, sen vart det väldigt svårt att gå vägen hem för att plugga. Hade gärna fått stanna utomhus men icke, plugg plugg plugg. Den här veckan ska inte bestå av något annat dessutom. Ledig torsdag och fredag, massor ska jag plugga. Förhoppningsvis händer lite trevligheter, i helgen, här i stan också.

Jag skulle behöva en rejäl massage, min rygg är trött och värker lite. Axlarna med.

Imorgon hoppas jag på fin fint vårväder igen. Fast jag vet inte om jag får lov att njuta så det kanske är bäst att det regnar.

Inga kommentarer: