lördag, december 01, 2007

det här var ju inte min lördagsplan men...

aj mitt huvud, ont ont ont. helt tjock i skallen. ögonen vill ut.
imorse när klockan ringde hade jag inte en tanke på att jag skulle upp och jobba. när jag väl insåg det så tänkte jag mest skjut mig!!
jävligt lugn dag på jobbet. fram tills att jag skulle stänga då typ 5 barnfamiljer, som troligtvis bodde på hotellet bredvid, ramlade in och gjorde att jag var tvungen att hålla öppet längre än vanligt. alla skulle ju handla och det var ju inte bara en grej utan massor.

ikväll var planen att åka till jonna i alvik och dricka gratis vin eftersom att hennes nya kombo fyller år idag. men jag tror inte jag klarar det. jag har vilat och tagit en ipren, käkat middag och lite godis. men min tanke nu igen är mest skjut mig! man borde inte kunna vara så här trött.
sen är det ju spöregn och storm ute. jag blir hemma i soffan, nickandes framför teven.

jag klarade av att se idol igår utan att börja böla. amanda var så sjukt jävla bra. hallelulja!!!


i miss you, someone!

Inga kommentarer: