onsdag, december 19, 2007

wtf. life sucks.

qjobbat tidigt idag, varit ganska trött. efter jobbet var jag runt med mamma pernilla och tingeling i farsta centrum. var helt slut men jävligt sugen på ett par skor. det blev inga skor och det är nog bra för jag har fan inga pengar. kiropraktorn har rånat mig totalt vilket är jävligt surt. imorgon ska jag dit IGEN!, men sluta, jag vill inte.
fick tag i bovärd mats idag, han ska skicka mitt ärende vidare till en expert som han uttryckte det. jaha nu ska jag gå här i kylan och bara vänta på att någon expert ska höra av sig. kul kul.
teres slutar väldigt snart på jobbet, jobbar med henne sista gången på fredag. tråk. jag kommer sakna terese. kommer vara väldigt avis. jag vill också börja plugga. men nu har någon bestämt att jag inte får det. söka igen då i januari och hoppas på mars. wtf. life sucks.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

neeeeeeej, fan vad tråkigt tjejen. jag lider med dig, vi får hålla tummarna för mars istället eller att du spikar högskoleprovet, då löser det sig ändå :)

miss u

pusspuss