söndag, december 09, 2007

grattis alla födelsedagsbarn!! ~natta och paf~

julbord med jobbet igår. hur gott som helst. fast revbenspjällen var en aning torra. hann utnyttja chefens plastkort en del innan jag skulle vidare till nattas födelsedagsfest. lämnade mina kollegor åt deras öde. hade jag velat vara med??? jag hade säkert inte levt idag om jag stannat kvar.
hos natta hade vi jättetrevligt. natta hade önskningar om party på debaser medis men vi insåg att där skulle det ju vara extrakonsert med magnus uggla. så medis var kört. men vi hamnade på medis iallafall. vi kom inte ut förrän jättesent. det var ingen speciell klubb där men det var väldigt trevligt. jag minns inte att jag hörde någon musik så jag vet inte riktigt vad det var där egentligen. mest mingel i baren tror jag.
jonna och rené sov hos mig sen. vi åkte hem och tittade på queer men jonna somnade innan bögsexet. jäkla sopa. haha.
jag och jonna har varit halvt döda idag, kollat på repriser på tv och inte haft någon mat att äta. rené drog hem ganska tidigt. jag är sååå bakis.
imorgon ska jag öppna. ser jag inte fram emot, men det ska bli kul att höra skvaller från igår.

Inga kommentarer: