torsdag, december 13, 2007

don't know why

igår drack vi öl och hade himla trevligt. men vi tog aldrig den sista ölen för att sen gå in på toa och hångla som vi tänkte. efter några timmar hade någon lite jobb hemma som väntade. jag åkte hem och tittade när hawa vann top model.

jag kan inte sova längre, vaknar mitt i natten och kan inte somna om. och imorse var jag inte alls sugen på att gå upp och åka till kiropraktorn. min cprygg har redan kostat mig ca 800 kr den här månaden och jag måste tillbaka om en vecka igen. det är fan inte roligt. jag har inte råd. jag blir galen. jag vill göra roligare saker än att gå till kiropraktorn.
fast idag stötta jag ihop med marie picasso är jag var där. hon var hes och skulle på massage.

just nu känner jag mig deppig. don't know why. sitter hos mamma nu för jag var tvungen att åka hit bara för att kunna duscha, och snart ska jag till jobbet. får nog jobba ensam idag. jag vill inte jobba ensam.
jag har typ lovat att jag ska gå ut ikväll med. ja vi får se.

Inga kommentarer: