måndag, december 03, 2007

har du haft någon huvudvärk??

frågade min kiropraktor mig idag när jag var där. jaaaaaaa! svarade jag direkt på den frågan men sa samtidigt att det var något jag trodde berodde på min sömnbrist och tidiga mornar i slutet på förra veckan. det kunde det mycket väl bero på men jag hade även en rejäl låsning i skallen som garanterat kan ha gett mig huvudvärk + varit elak mot nervsystemet.
det var tortyr att vara hos henne idag. ondare idag än vad det gjorde förra gången. men det var väl mer illa ställt idag i min stackars kropp. jag har aldrig tidigare blivit ombedd att först ta min vanliga promenad för att sedan gå hem och lägga mig för att vila.
jag tog en lång promenad på söder. alla galna människor hade inte hunnit dit ännu så det var otroligt skönt att promenera runt där utan att behöva knuffas. sen åkte jag hem. har legat i sängen i 1,5 timme och bara snoozat. blev ju beordrad att vila. men det var skönt. nu måste jag dock rycka upp mig för jag ska jobba. på något lugnt sätt haha.

det är ny vecka nu, du eller jag???

Inga kommentarer: