lördag, december 08, 2007

karlssons klister

han kan fan dra den där snygga satan. fan va irriterande.
hade en otroligt trevlig kväll. sex kusiner och en flickvän och en kompis. min bror var ju en jävel på att dansa. jag också. marie vann idol. precis som jag ville ha det. but i love amanda. när vi blivit bjudna på daniels obligatoriska festkokkorvmedbröd drog vi alla mot tuben, jag mötte jonna utanför kellys. resten drog hem. mycket läskiga män på kellys men trevligt. en kille som limmade rätt hårt på mig. sen hörde jag någon säga "men palm, vad gör du här?" det var staffan. han räddade mig men det var visst hans polare som limmade. haha. det var roligt att träffa honom, mer än ett år sedan.
hoppas lillebror kom hem ordentligt. jag är iallafall hemma och borde verkligen dricka mängder av vatten och sen sova bums. vad fan sitter jag här för, för att jag är arg på min snygging??

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

hej hopp!
kaos här men snart ska vi ses, jag lovar. får "jullov" nästa fredag så då ska vi nog kunna styra upp något, lite av kaoset börjar ju lägga sig här hemma också!

hoppas allt är bra med dig tjejen å fy fan vad dhl suger...

puss
miss u