söndag, december 16, 2007

vad är det för dag idag?

jag är helt dagsförvirrad.


igår fyllde rene år, idag har folk knappt tagit sig ur sängen. what a night!
stressade som fan efter jobbet för att inte komma allt för sent till rene eftersom jag var bjuden på middag innan festen. åt god mat, efterrätt och spelade guitarr hero med hennes familj. sen byttes familj ut mot vänner. och ja, det var galet. vi lyssnade på urdåliga men jätteroliga låtar på youtube. klockan blev sent och vi hade väl fyllnat till ganska bra. iallafall vissa av oss. men tog oss in till debaser medis framåt natten. där dracks det ännu mera öl och drinkar. det var jättebra musik. blev ju helt till sig där på dansgolvet. det dansades och vi var lyckliga. vissa av oss blev lite för lyckliga kanske eftersom vakten kom och sa att nu är det dax för damen att gå hem!! vi andra var kvar till stägning tror jag. minns inte riktigt när jag kom hem men jag hade iallafall skickat sms till jens kl 04.30 och skrivit att jag var jätteful.
mitt kamerafodral är borta och min röda fina väska är jättetrasig. tror inte att debaser medis är bra för mig. ikväll ska jag dock dit igen. jag och jonna ska dit och supporta aright!

...och så vill jag dricka den sista ölen och hångla på toa.

Inga kommentarer: