lördag, december 29, 2007

är det min cepenackes fel????

lördag kväll och jag ligger i min soffa med huvudvärk och kollar på något tvprogram om schimpanser. en förträfflig lördagskväll. har suttit och funderat fram och tillbaka om jag ska gå ut eller inte men huvudvärken försvinner inte och jag råkade ta en titt på mitt konto. jag blir hemma ikväll. det är ju faktist snart nyår och då blir det en jäkla fest. kanske?!
har idag varit på stan och inhandlat nyårsblåsan. en prinsessklänning skulle jag vilja kalla det. jag hittade den på rean, nedsatt 70%. fy fan vilken fynd. den var dyr innan.

igår efter jobbet träffade jag jenny, vi träffas med ungefär ett års mellanrum. vilket är jättetråkigt men det är superkul att vi faktiskt håller kontakten. jag tycker om henne. vi är lite samma skrot och korn vi två :)
för trött för att gå ut och slå runt så jag och natta hade en mysig hemmakväll med chips och halvdåliga filmer på tv.

alltså just nu är världens sötaste schimpansbebis på tv.

Inga kommentarer: