onsdag, december 12, 2007

jag drunknar...

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

nä, simma simma!

klart vi ska ses, har min sista tenta på fredag sen lite projektarbete men nästa vecka har jag tid för dig min sköna!
kan vi inte boka in något snarast så jag kan skriva upp det och inte glömma bort det?! vad tycker du?

ja, det är så skönt att det har gått vägen den här veckan, 3 prov - inte kul men det är kul när man fått reda på att man klarat dom!
panki panki, det är jag me... tråkigt är det för december är en såndär månad då det händer massor.

jag är nyfiken så jag håller på att spricka ska du veta :)

puss och godnatt

Jennie sa...

jag jobbar tisdag o fredag så boka in en dag du....jag kan när som helst.
men meddela mig vilken dag du väljer så att jag kan skriva upp o inte boka in något annat.

puss o kram