måndag, december 17, 2007

helena och jag.

haft en mycket mysig dag med helena. lite vilsen på stan var jag innan vi äntligen träffades. sen har vi bara haft det trevligt. efter ett tandläkarbesök var vi på något ställe på hornsgatan och åt en bastant sen lunch. mycket gott mycket mat och mycket lämnades kvar. och billigt vart det.
efter att ha suttit där länge och pratat. en hel del om den där karln som jag inte riktigt vet vad han pysslar med. sen gick vi hem till henne och tittade på o.c, och jag fick se deras renoveringsprojekt i lägenheten. blir nog superfint och jag är mycket nyfiken på tapeterna. djurtapeter säger hon????

aright! gick vidare till sverigefinalen....mycket kul.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

tack för idag tjejen!

max spacklar - jag surfar, bra fördelning va?!?!?!?!?!?!

puss och natti