torsdag, december 20, 2007

sexbio och näsblod

jag hade ju planerat att gå upp och åka till stan tidigare än behövligt för att kunna gå lite på stan innan kiropraktorn. men jag var helt död imorse och kom inte upp. var hos kiropraktorn precis på bokad tid och inte en sekund innan. dock var jag och rene runt på stan i några timmar efteråt. vi hann med en kinalunch också. gott.
jag och jonna hade bokat in en eventuell bio ikväll. berodde lite på hennes jobb och så. bio hanns med och vi såg en tidig bio (18.00) med tanke på att vi båda ska upp kl 06 imorgon bitti. blev this is england. vill ju inte säga att det går så mycket roligt just nu, men det var en film vi båda ville se. vi var fyra personer i salongen, vi två och två herrar som inte var i varandras sällskap. vi hade en bakom oss och en framför oss. och så bara så där är jonna randig i ansiktet och har börjat blöda näsblod. men jag trollade fram näsdukar som jag hade i jackfickan.
hemma tidigt och jag ska snart se på the mighty boosh. i like.



i love the choosen one, loving him is so much fun...

Inga kommentarer: