fredag, december 14, 2007

grattis brorsan!!!!

hade ingen bra dag igår, men bestämde mig för att gå ut och dricka några öl eftersom jonna sa att hon minst sagt gjort sig partyfin. vi möttes utanför ace och kön var jättelång. men vi kom in i listkön fast att vi inte hade någon lista :) trodde inte kvällen skulle bli sen men det blev det. jonna lärde mig lite japanska. och jag berättade om min onsdag. vi drack öl, tappade våra öl, köpte nya öl och dansade. åkte hem till mig och käkade popcorn sen.
imorse var vi inte speciellt pigga men tog oss upp innan det började bli mörkt. sällskapade med jonna på tunnelbanan så den här dagen har spenderats på stan. har köpt mig en ny halsduk eftersom jag söp bort min andra förra helgen. hittade en julklapp med.

sitter hemma hos mamma och fredrik nu och inväntar lite familj och annat löst folk. fredrik fyller 18 år dagen till ära. kvällen blir lugn. imorgon jobb och sen hoppas jag på en mycket bra helg...jag vill dricka den sista ölen och sedan hångla på toa.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

dricka öl och hångla på toa, mysmys!

ja du, ska vi boka in torsdag eller?
har för mig att du sa att du inte skulle jobba då :)

pusspuss

Jennie sa...

bestämde vi inte måndag??
usch jag e snorfull nu. och rene vart utkastat hahahaha.
huga! måste sova.