tisdag, december 18, 2007

4 för 100

vaknade sjukt utvilad imorse när klockan ringde 05.50. men det var en luring. har varit skittrött. på jobbet berättade camilla om åhlens lilla rea så dit lurades jag att gå. skivorna kostade 25 kr styck. jag hade inte så mycket pengar med mig så av min trave skivor valde jag ut fyra som jag glatt gick och betalade i kassan. hur ofta får man fyra bra skivor för 100 kr?? får se om jag fyller på kontot lite och går tillbaka imorgon? och som vanligt när jag är den där tiden i haninge centrum följer det med sushi hem, så också idag.
men min bovärd gick det ju inte att få tag i. ringde men han var hos läkaren och skulle återkomma till mig men återkom aldrig. hoppas på bättre lycka imorgon. vill inte vänta tills efter jul. verkar ju jobbigt. och kallt.

har fått 2 julkort idag. säkert dom ända jag kommer få också. jag har inte skickat några kort. jag pysslar inte med sånt. skulle vara kul men jag glömmer bort sen är det försent.

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag vill också köpa 4 skivor för 100 kronor. Men ingen sushi vill jag ha. det är verkligen sjukt äckligt.