måndag, december 17, 2007

what?

imorse var ju planen att gå upp tidigt och ringa min bovärd mats och säga att jag fortfarande fryser i min lägenhet och så skulle han komma hit och fixa, vi är ju så här tighta (visar med fingrarna). men när jag legat i sängen och slumrat till rockklassiker bra länge och halvt om halvt drömt att jag naken jagar tjuvar så började jag undra om inte min mobil skulle göra sig påmind om att jennie skulle gå upp och ringa mats. den skulle ju ha ringt för längesedan???
när jag kollade klockan hade jag visst ställt den på 17.30, varför 17.30? jag vet att jag ställde den på 08.30 igårkväll. jaja. skitsamma, får ringa mats imorgon från jobbet.
klarade inte riktigt av det där med att ta mig upp ur sängen sen heller så nu, nu kl 11.40 sitter jag här och äter råggröt och ska snart åka till stan och ha en mysig dag med helena.

Inga kommentarer: