fredag, november 30, 2007

hela jag värker....

tandvärk

huvudvärk

ögonvärk

finns det något som heter hjärtevärk???

thank god ingen mensvärk



idag har vi inventerat på jobbet. vilket betyder trams trams trams. men det är jävligt kul att tramsa och skratta. undrar om kunderna tycker det är lika kul när jennie och terese viker sig av skratt i ett hörn bakom kassan??? jaja, två gånger om året får dom stå ut med att vi räknar godis och har det roligt.
men shit vad trött jag varit idag. känner mig som ett vrak nu, har ändå sovit 2 timmar nu efter jobbet men det hjälper inte så mycket. men jag kanske tack vare den inte är stendöd imorgonbitti. jag ska jobba lördag fast att det inte är min lördag. men jag har ju gett bort min riktiga söndag så den här lördagen sitter fint på lönespecen sen.

ska åka till rene i sköndal. äta mat, spela guitar hero 3 och kolla idol. något mer avancerat kommer inte för sig.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

hej gumman!
vad juligt du har det hemma, jag är avis... jag vill också ha det men här är det kaos kaos kaos