torsdag, november 29, 2007

du och jag döden

okej igår var ingen rolig kväll. gick inte att ta sig hem från dansen för den enda bussen som går där ute kom inte. jag kom hem till slut men aningen försenad. då skulle jag duscha, tvätta håret, göra smörgåsar, torka håret. sen sova eftersom jag skulle upp kl 04 imorse. sov nog 3-4 timmar och har varit död idag.
efter jobbet införskaffade jag en inomhustermometer....om den visar rätt så har jag just nu 17,5 grad. står i och för sig på att termometern kan visa 1 grad fel. så säg att jag har 18.5 grader här då. kallt är det i alla fall. och min bovärd är på semester nu men vi kom överens om, när han var här igår att jag skulle höra av mig 17 dec när han var tillbaka. om d blivit något varmare här. mina element är ju cp eller ska jag säga vädret? kan inte vädret bara va samma hela tiden så d inte växlar så jävligt.
sedan klockan var 16 har jag velat sova för natten men det funkar ju inte. ska nog ta mig ett varm bad. och sura lite över att han är som han är. sen göra smörgåsar. är det tillåtet att sova för natten sedan???

Inga kommentarer: