torsdag, november 15, 2007

sjuk sjuk sjuk

jag är sjuk. igår bröt en elak förkylning ut i min kropp och jag är helt slut. idag är första dagen sedan...jag minns inte...som jag är hemma från jobbet för att jag är sjuk. har bara väntat på den här förkylningen. förvånad att den kommer först nu.
och har just haft min bovärd mats hos mig som fixat lite med mina element. så äntligen kanske jag får lite värme i stugan. kan ju vara en orsak av flera varför jag gått och blivit sjuk just nu.
så det känns som att det blir soffan och tvn för mig hela dagen. kanske man ska passa på att se någon film av alla osedda filmer jag fortfarande har liggandes hemma.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

stackars liten jennie!

vi måste ses någon dag, kanske till veckan?

krya på dig

kram och godnatt!

Jennie sa...

ja gud så synd det är om mig. har legat i soffan hela dagen.

ja vi försöker ses i nästa vecka, det måste vi. då har jag väl blivit frisk oxå.

kram o godnatt sötis!