söndag, oktober 25, 2009

väldigt nyfiken på...

hur mycket vätska jag förlorat idag med mitt snor. vaknade idag och var superförkyld. vad har jag gjort för att förtjäna detta?? var det för att jag gick in och kollade min mail inatt när jag kom hem? hade fått mitt schema och insåg att kommande vecka innebär 6 dagar på sjukan. är det därför någon straffar mig med en förkylning för att saker och ting ska skita sig?
borde iallafall ha haft en hink under hakan idag för att kunna göra en snormätning. om inte annat så att jag kan dricka ordentligt.

som sagt har jag fått ett till pass inlagt nu i veckan, jag som redan går 5 dagar. vet inte vad min huvudhandledare har tänkt med just i det här fallet men kanske var det det enda som passade. nu ska jag bara bestämma vart jag ska gå just den här dagen. jag har fått valmöjligheter. kul. ska rådfråga lite innan jag bestämmer mig.

Inga kommentarer: