tisdag, oktober 06, 2009

höstmörker

jag är så jävla trött. hela tiden.

skulle tvätta kl 7 imorse. bestämde mig för att kl 8 var lagom att gå ner, hade ju tvättid mellan kl 7-12, gott om tid. men sen kände jag stressen, eller var det tröttheten? jag hade mycket att tvätta och mycket att plugga och basgruppen började ju redan kl 12.30 idag. lunch skulle ju klämmas in också. jag gick upp kl 8.15, åkte ner till tvättstugan och bokade om till fredag morgon. sen kröp jag ner i sängen igen och gick upp 9.15. sköööönt.

ska snart iväg till gymmet och dansa lite latino med anette och nathalie. jag är ju inget stort fan av latino men det är kul att dansa och detta pass är så jävla konditionskrävande så man dör. så jag kör på det. men eftersom jag är så himla trött idag så kanske jag struntar i bodypumpen. det är riktigt tungt att först köra ett stenhårt konditionspass och sen stenhårt styrka direkt efter. jag kan ju inte lura mig själv. jag är inte vältränad och framför allt inte fit for fight just idag.

det verkar som att jag ska starta min vfu om 2 v med att jobba natt det första jag gör. spännande. mest spännande att se hur jag klarar av att vara vaken och jobba kl 21-07 utan att förfalla.

Inga kommentarer: