måndag, oktober 12, 2009

***

jag som skulle tränat idag och jag som skulle gått på stan idag och inhandlat lite nödvändiga saker som skrivarfärg. det blev det ju inget med. näsan rinner som en kran och nysningarna avlöser varandra. jag sov en stund innan middagen för jag orkade bara inte sitta med något plugg just då. nyss var jag iväg till netto för att köpa godis. en liten tröst bland allt snor. innan det plugg. just nu är det diabetes som gäller. har även gjort en lista över det som vi läser den här terminen så att inget glöms inför tentan. listan är låååååååång. känns lång iallafall. jag ska fanemej se till att ha bra självdiciplin under vfu-perioden och verkligen plugga varvat med alla andra studieuppgifter, på mina lediga dagar.

imorgon ska vi till våra vfu-platser på introduktion. ska bli jättekul att se avdelningen. tror vi kommer få en liten föreläsning i vilka sjukdomstillstånd som är just på min avdelning. så att man kan läsa på lite.

3 kommentarer:

Anonym sa...

buy tramadol buy tramadol cod overnight - tramadol dosage dental pain

Anonym sa...

dangers of phentermine phentermine dosing - buy phentermine online

Anonym sa...

buy phentermine where to order phentermine 37.5 - purchasing phentermine online legal