måndag, oktober 19, 2009

en dag på stan

idag skulle jag ta en sväng på stan för att leta skor och sen plugga. var tanken. jag mötte lea, vi kollade på skor. det är så himla svårt att köpa stövlar till mig. för det första är varenda jävla stövel utsmyckad med sånt som inte jag gillar. sen är alla stövlar så jäkla höga i skaftet och styva. mina smala ben passar inte i en sån typ av stövel. vill ju inte köpa en dyr stövel som inte känns rätt heller. men så i sista affären, scorette, hitta jag en stövel. jihuu tänkte jag. dock kändes det i affären som att denna stövel kan komma att trycka på översidan av foten. så jag köpte stöveln för att kunna gå hemma och känna efter. men så på åhlens sen hitta jag en till stövel. inte fan visste jag att dom har skor på vårat lilla åhlens. så nu vet jag inte riktigt om jag jag ska satsa på den stöveln som jag köpt eller lämna tillbaka den och köpa den andra. det återstår att se.
hur som helst. efter stövelinköpet så blev det en lång fika på espresso house, sen gick vi runt i fler affärer. mötte senare anette för att fika igen.

jag har inte pluggat idag. men jag har planerat och strukturerat upp allt som ska pluggas imorgon. suck.

Inga kommentarer: