fredag, oktober 16, 2009

en liten knäpp på näsan

i onsdags kväll bockade jag av min maillista, det vill säga att jag äntligen hörde av mig till min fältstudieavdelning eftersom jag varit lite trög och inte kommit för mig att göra det ännu. visst jag ska inte ut förrän vecka 47 men det är ju lite min skyldighet att höra av mig också.

imorse fick jag mail tillbaka och det började såhär - Hej! Nu är du väldigt tidigt ute men det kanske passar dig i din planering. vaddå en knäpp på näsan.

jag mötte lea kl 10 idag så gick vi till espresso house för att äta frukost. latte, färskpressad jos och scones. jättegott. sedan mot stationen för att åka x2000 hemåt. hade glömt bort att jag bokat x2000, brukar ju vara svindyrt. hem på söndag ska vi dock åka sunkigt veoliatåg.

har inhandlat grejer så att jag kan fira min födelsedag imorgon. och rené påminde mig nyss om att idag är sista dagen någonsin som jag kommer vara 27. hejja!!!

Inga kommentarer: