fredag, oktober 23, 2009

tiden går så himla fort

en vecka och det är redan november, två månader och det är januari, 2010. har hunnit fundera flera gånger hur snart det är, hur fort det kommer gå. för när januari är här, då har jag ETT ÅR kvar. ett år kvar tills jag flyttar hem igen.

en tanke som får mig att klara av vardagen. kämpa med plugget. sitta dag ut och dag in. jag önskar mig mest av allt att jag klarar tentan. men då gäller det att jag kämpar. varje dag. jag kommer inte orka kämpa varje dag men om jag gör det fram till den 17 dec så får jag glädja mig åt annat efter det.

jag kommer inte åka hem något till sthlm förrän till jul. den tanken äcklar mig lite. men jag har insett att så måste det nog bli. skulle jag mot all förmodan vara ledig när markus spelar i sthlm så har jag bestämt att inte gå på det iallafall. jag behöver dom dagarna innerligt för att plugga.

nu blir det lunch, sen iväg till sjukan.

Inga kommentarer: