tisdag, oktober 20, 2009

jahapp nehepp

var förbi en sväng till vfun idag. skulle hämta nyckelkort, knycka ett skåp och kolla hur man tar sig in på sjukhuset "nattetid". flummade runt ett tag innan jag kände mig redo att åka hem. mötte T som skulle börja sitt kvällspass. hennes första dag, igår, hade varit hemsk för att det inte fanns någonting att göra. hoppas det blir lite action, att tjejerna/kvinnorna kan bli lite sjuka nu kommande veckorna. nåväl, vi är på en lugn avdelning men det får ju inte gå till överdrift.

på vägen hem hoppade jag av i stan, kollade lite efter en tänkbar klänning och så prövade jag de där stövlarna på åhlens. nä det kändes verkligen inte helt okej. hade en liten tanke om att köpa dom och eventuellt behålla båda om jag inte kunde bestämma mig. men nej, jag skrotade den stöveln. ska kolla lite second hand om jag kan hitta en rolig stövel som man kan ha om det blir riktigt kallt.

pluggar diabetes. går ju inte jättebra men det går. ska plugga till kl 20 sen är det plastikkirurgerna på tv =)

Inga kommentarer: