måndag, oktober 05, 2009

nu är det bara att vänta....

sitter vid mitt köksbord, dricker kaffe och har ätit smörgås. skrev tenta imorse och nu väntar en lång dag med massor av plugg. känner mig inte helt motiverad. en godispåse skulle man ha.

tentan var skitsvår. ibland blir dom lättaste uppgifterna svåra för att dom är alldeles för lätta. så lätt kan det ju lixom inte vara. men det är det ibland. andra uppgifter är åt helvete krångliga. jag hoppas att det gick vägen men ingen idé att hoppas för mycket eftersom man kuggar på minsta lilla slarvfel. jag vet att jag är kapabel till att slarva (senast igår gick det 12 timmar på ett dygn) men jag är inte medveten om några slarv eller felräkningar så jag lever lite på hoppet.

igår pratade jag med vilja i telefon. hon är så himla underbar. eller snarare kanske det var så att jag pratade med vilja i telefonen och vilja pratade med telefonen. eller gjorde ljud till telefonen när hon hörde min röst. på fredag får jag träffa henne och då ska jag skämma bort henne lite. faster har köpt en present som hon ska få för att hon är så söt.

okej, bäst att börja plugga kanske. mycket som ska hinnas med idag. jag dör.

Inga kommentarer: