måndag, oktober 26, 2009

gillar't inte

otrivin comp vid nästäppa och rinnsnuva, inhandlades idag för min näsa rinner ju som en kran. vanlig biverkning av detta preparat är RINNSNUVA, what??? jag har garanterat fått den biverkningen för inte fasiken hjälper det på mig. men man måste ju prova. ett litet hopp om att två sprut skulle resultera i frisk näsa. men icke. jag snorar på. så pass att jag överväger mer och mer att stanna hemma från vfun idag. kan ju inte gå där med en näsa som har samma dropptakt som patienternas infusioner. får lite dåligt samvete över att jag ska stanna hemma. behöva ringa mig sjuk. samtidigt det är min skyldighet att hålla mig hemma.

detta borde inspirera mig till att boka tid hos farbror doktorn, allergitest borde ju fixas nu och sen spelar det ju ingen roll att det är höst. jag är förkyld ändå.

Inga kommentarer: