lördag, oktober 31, 2009

galenskap

min svinarm mår ganska okej. kan lyfta armen i axelhöjd utan att smärtan blir outhärdlig. så bara lite invalid. torsdagkvällen var förjävlig, fick inte av mig kläderna när det var dax för sängen. fick sova i en specialställning utan att röra mig på hela natten och fredagen innebar bakishuvudvärk. sådär när man inte vill röra på huvudet för då sprängs det.
men men, i fredags tog jag mig iallafall till stan och träffade tjejerna och rickard, sen hem för att få lite snabbt finbesök av sandra martin och ebba. så kul att få träffa lilla ebba. senare på kvällen kom superman till norrköping. så jag och john mötte honom vid stationen sen hem till mig för att snabbt förfesta innan hoffmaestro på skandiateatern. vilket röjj. att dom orkar hålla det där tempot. jag satt ner, min svinarm var glad att få sitta ner. jäkligt bra spelning faktiskt. efter det trodde jag att jag väntade på pat och john som inte kommit till garderoben ännu. men dom hade dragit till hugos utan att säga till. så när vi pratade i telefon stod dom i entren till hugos. jag skyndade dit. när jag kom till hugos stod dom fortfarande först i kön till hugos, 10 minuter senare. dom hade stått i långa kön till otten och först i kassan insett att dom stått i kö till fel klubb, ah men gud jag dör. väl inne på hugos så fanns det bara en väg....utför. jag beskådade fallet som ingen minns. lite putt och bråk på dansgolvet skulle jag gissa och dansande människor ramlar och pat flyger in i bardisken. det såg läskigt ut men ingen allvarlig skada skedd. jag stannade en timme, sen började det bli så mycket folk så jag tog min svinarm och gick hem. skulle ju ändå ha vfu idag. hela jävla helgen. supertråkigt när kompisar är i stan. så jäkla lungt på avdelningen med så imorgon behöver jag inte gå dit. typiskt att saker och ting krockar ibland.

om det passar imorgon tar jag mig en tur med bussen och möter rene och co när dom har matpaus i ingelsta på vägen hem från småland =)

Inga kommentarer: