måndag, november 06, 2006

vi dansade blues

äntligen hemma. sjukt irriterande att sitta på tunnelbanan på väg in till dansen och inse att man glömt kvar försvarets hudsalva i den andra väskan...hemma. fick ta lite hudkräm. smakade inte gott men det fick funka för stunden.
vi dansade blues. det var tungt. kul. men åh jag fick "kukarm". tänker inte ge mig på att försöka stava den franska jazztermen men det var på diagonalen det small till i armen. aj aj.
på förfesten i lördags kom vi på att eftersom man kan få musarm så måste det ju finnas något som heter kukarm. och nu har jag premiärandvänt detta nya begrepp. härligt.

ikväll ska jag verkligen försöka med detta omöjliga. lägga mig lite tidigare än jag brukar och sen ta mig upp lite tidigare än jag brukar imorgon bitti. fast jag känner ju mig själv.
ska snart kolla på när och fjärran. dom ska ha ett inslag från oahu, waikiki beach. var ju där i paradiset när jag var 17 år.

Inga kommentarer: