måndag, november 27, 2006

kommer sakna henne massor

PANG!! det small till igen. samma jävla skit. varför hör dom aldrig av sig? säg inte att jag ska behöva springa där igen??? sen.

kl 06.00 imorse möttes jag av anna på DN's framsida. hej hej!!! sen bevisade en tjej jag en gång varit gymnastikfröken till (för 10 år sen) att hon är så satans lik maja. dom ler till och med på samma sätt. hon är bara några år yngre och ett huvud längre. läskigt. fick nästan rysningar.
trodde jag skulle behöva jobba en timme extra idag men det slutade med att jag kom iväg tidigare. men valde att styra med lite saker innan jag tog pendeln, helt i vanlig tid, kl 12.58 hem från jobbet.
på torsdag är det en härlig dag, inventering. fy fan. på måndag morgon börjar vi bygga om. och om 2 veckor (8 dec) slutar anki hos oss. kommer sakna henne massor.

tackade nej till ca 2000 kr idag, hoppas det var värt det??

sista gången ikväll på jazzen, fan vad tråkigt samtidigt som det kommer bli skönt med lite ledigt. vet inte om jag kommer kunna ta monicas lektioner i vår men jag skulle verkligen vilja.

nu ska jag göra lite nytta, hej!

Inga kommentarer: