torsdag, november 02, 2006

råka bjussa en kund på 20 kr

jävligt skönt att jobbet gick smärtfritt ikväll. folket som rör sig ute har väl varit mer förberedda idag när det inte varit lika jävligt ute. och sen så har ju bussar och tåg inte varit inställda. jag tog mej både dit och hem utan några som helst problem.
fick mig en liten överraskning också när helene och lilla anabelle plötsligt dök upp. det var trevligt men jag hade ju inte möjlighet att stå och prata så länge.
annars har jag varit väldigt virrig idag. don't know why. råka bjussa en kund på 20 kr...och hon sa inget heller. men äsch, orka bry sig. ibland går saker fel. så är det bara.

sov ju otroligt dåligt inatt. men det var nog den mentala stressen över vädret igår som gjorde det. vaknade med ett ryck kl 04.15, den vanliga gåupptiden om jag jobbar tidigt. och jag visste varken ut eller in om jag skulle jobba eller om ja kunde sova, varför jag var vaken och allt sånt där. men insåg snart att jag kunde lägga huvudet på kudden igen. det var skönt. men sen väckte plogen mig lite tidigare än jag hade velat imorse.
jag är faktiskt trött nu och ska snart sova.
åkte aldrig hem till mamma på kalas ikväll efter jobbet eftersom det var så ont om tid. men jag hade gärna velat träffa viktor.
ska åka imorgon en snabbis och säga grattis.

Inga kommentarer: