tisdag, november 14, 2006

saknar henne

idag har jag varit runt lite i farsta hela morgonen. shoppat lite och uträttat lite ärenden. skulle in på lagerhaus för att köpa present till "talar jag inte om" och vem är där??? jo jenny. var ett helt år sen vi träffades på en fika i stan eftersom hon bodde i skogen förra läsåret. i sommar har hon bott på gotland och nu pluggar människan i växjö. och så gör hon sin praktik på lagerhaus i farsta den här veckan. fan vad roligt. saknar henne. och så har jag inte tid och träffa henne något den här veckan eftersom att jag jobbar och sen åker till jönköping på fredag. men vi ska styra upp en träff med även helene och helena till jul har vi nu bestämt. eller så många av oss som kan. eller bara hon och jag. det är sånt som visar sig.

ska in till stan snart och ska ägna eftermiddagen till att fika, blir nog pat john daniel hanna rene, ja många iallafall. trevligt. sen ikväll....jag måste verkligen dansa. ja det måste jag.

Inga kommentarer: