tisdag, november 21, 2006

ingen bra dag idag

måste kassapersonalen på konsum låta som maskiner??? jag blir bara irriterad av att handla där. och nu var det en helt ny kille som satt i kassan.

igår hängde marie med till mig efter dansen så kollade vi på film. det var jättetrevligt sen var det skönt att kunna sitta uppe länge också. satt och fördrev lite tid med erik och kom nog inte i säng förrän halv 2.
men idag har jag vaknat upp till ljudet av stambyte i grannporten och den här dagen är inge bra alls. är på jättedåligt humör. vill inte alls åka och jobba om en stund. doftar så gott i min port så här vid lunchtid eftersom att dom som håller till i lokalerna längst ner alltid verkar laga så god mat. snart ska jag själv fixa lunch. falukorv och makaroner står på dagens meny.

kunde åtminståne solen skina?

Inga kommentarer: