måndag, november 13, 2006

jag hatar att ha keps

idag har jag fått min nya mp3-spelare. har laddat det med massa låtar så nu ska jag bara leka och lära. trevligt. men min brevbärare är fan en skum typ. är paketen förstora ska dom ju lämnas till ett postutlämningsställe eller vad det kan tänkas heta. men eftersom att 1/6 av paketet kunde tryckas ner i brevinkastet så hängde såklart mitt paket i dörren när jag kom hem från jobbet. tur att man kom hem tidigt då. och det här är inte första gången något sådant hänt. vem som helst kan ju ta paket och så sitter jag där med påminnelse på obetald faktura (som jag aldrig fått) och hur långt det nu skulle kunna gå. kan man klaga på sånt här???

helgen var minst sagt lugn. jobbat hela helgen. jag gillar verkligen inte att jobba helg men går ju inte att avstå med tanke på att det rullar in ganska mycket pengar på dom där timmarna. men det är så långtråkigt.
inget festande alls. bara filmtittande. igår på farsdag var vi hemma hos mormor och morfar, åt smörgåstårta och fikade.

nu ska jag vila en stund eftersom jag varit så ruggigt trött idag. sen ska jag fika med pat och kanske jonna innan jag ska dansa. tror att det bara är 2 lektioner kvar av terminen. jättetråkigt.

jag hatar att ha keps.

Inga kommentarer: