onsdag, november 22, 2006

strålande

idag skiner solen, ibland. bättre sent än aldrig.

igår jobbade jag med anki, det var en trevlig överraskning. sen hade pappa vägarna förbi, trevligt. men så fick jag dåligt samvete. sen strula det till sig med larmet och en hemsk magkänsla tog över på pendeln hem. jag hade nerverna utanpå kroppen igår minst sagt. fick höra en inte färdig låt igår kväll, och började lipa. men jag tror det bara var bra eftersom allt kändes kaos efter en helvetisk dag. fast jag kunde inte sova. snudd på omöjligt. krossade fönster och utryckning var det ända jag kunde tänka på...nästan.

men när jag kom till jobbet idag kunde jag andas ut. och när jag inte hittade någon lapp från g4s så kunde jag verkligen känna mig lugn och den här dagen har varit helt strålande, än så länge. snart iväg till munsö och dansa dansa. men jag är trött.

Inga kommentarer: