lördag, november 11, 2006

i ett hav av avstigande pendelresenärer

när jag gick av pendeln idag möttes jag av ambulansmän som försökte med hjärt och lungräddning få liv i en livlös man. lite läskigt faktiskt. i och med också att man inte har en aning om han klarade sig eller inte. och kvinnan som står och tittar på är den blonda kvinnliga prästen som brukar handla på jobbet. skumt. hoppas han lever. dom hamnade ju helt plötsligt i ett hav av avstigande pendelresenärer.

har just avnjutit en god middag, som jag lagat ihop alldeles själv. inte för att det var så himla svårt. jag är ju inte den som gör komplicerade saker.
planen för kvällen är att jag bara ska vara hemma och se på filmen G och käka chips. kanske kommer erik hit också. eller så bestämmer jag mig sen senare i sista stund att jag ska ut iallafall. natta ringde och försökte peppa mig men jag jobbar ju och kommer bara ångra mig imorgon bitti. me ja...vi får se.

Inga kommentarer: