torsdag, november 16, 2006

ballonger

min msn funkar inte. tjänsten har inte varit tillgänglig på hela dagen. vad är det för fel, hallå? vet att det strulade för andra igår men hos mig finns det inte alls, idag. aja. får se om det löser sig av sig självt.

idag på jobbet kom en yngre kille in och skulle köpa kondomer. vad tar du för dom där ballongerna sa han och pekade. jag vet inte men hans sätt fick mig att le för en liten stund.
en annan hade tappat sina konsertbiljetter och var inne hos mig och frågade flera gånger om jag inte hade fått dom upphittade och inlämnade hos mig. han skulle på den här tillställningen som bland annat in flames spelar på ikväll. tyvärr var jag inte till nån hjälp. men jag kunde riktigt känna hur han kände. har ju själv gjort samma sak. tappat på vägen till.

göra smörgåsar, packa ner grejerna i väskan, kanske se på tv? sen sova. snart fredag!

Inga kommentarer: