onsdag, november 01, 2006

nu saknar jag mettan

ja det råder minst sagt snökaos ute nu. när jag gick hemifrån för att åka till ica och handla låg det knappt någon snö alls på backen men det var väl på gång. nu en timme senare är det massor. det var ett meck att ta sig dit och hem igen.
nu har jag iallafall mat på spisen vilket känns himla bra, är sjukt hungrig.
ska äta och ta det lite lugnt, sen väntar kvällens än så länge dilemma. ska jag ta mig ut i det här vädret igen, för att prova på kriig ikväll?? när man för en gång skulle inte har någon dans och faktiskt kan gå ut. jag väntar med att bestämma mig.
nu har jag och daniel kännt varann i 4 år med. helt galet vad tiden går. vi träffades ikväll, för 4 år sedan på mettan. nu saknar jag mettan.

fan jag har lyckats igen. gått hem från ica i tron om att man har en halv grillad kyckling i kassen och så hittar man 2 kycklingklubbor. aja det duger väl det med.

har jag en till lunchen imorgon med innan jobbet kanske. om jag inte slänger ihop något annat smarrigt.

Inga kommentarer: