onsdag, november 08, 2006

är det för mycket begärt???

idag har jag fixat och donat med schemat på jobbet så jag kan vara ledig med gott samvete nästnästa måndag. ska åka till jönköping. till sandra. så vida det inte händer något innan dess som kan komma att kosta pengar. har efter ytterligare ett försök till att boka läkartid på internet äntligen fått en tid. och redan nästa vecka. perfekt. sen har jag ju optikern på fredag. men jag kan inte ha dom linserna jag fått utprovade...dom är lika illa som dom jag hade innan. kan inte fokusera blicken utan att det börjar krypa i huvudet. vill ju ändå kunna läsa ex tidningen...är det för mycket begärt???

ankis tjat och längtan till jul har fått mig att inse att snart är det jul. men jag ser fram emot min danslön som ramlar in där kring löning i december. det blir för härligt.

Inga kommentarer: