torsdag, november 09, 2006

jag förtjänar den här kvällen

nu finns det ett meddelande i min port i alla fall. angående stambytet som just nu pågår i mitt hus. och det är ju bra att man fått veta att det planeras vara klart till 2007 -07-06 (om jag inte minns helt fel) men kan man inte få veta när dom har planerat att sätta igång då? men det lär väl bli mot våren i guess. min port görs väl sist.

ikväll ska jag bara ha det mysigt. njuta av att jag är ledig imorgon och inte behöver krypa under täcket redan klockan 22. äter smörgåsar och dricker varm nyponsoppa. har ingen mat hemma. jobbet idag var helt åt helvete. hatar när saker inte funkar och man blir mentalt stessad och får psykbryt av att inte kunna få lugna ner sig. jag förtjänar den här kvällen :)
men jag undrar varför megastore säger att jag inte är folkbokförd på min egen adress???

Inga kommentarer: