fredag, november 10, 2006

hej!!

imorse väcktes jag av att telefonen ringde. sen fick jag minsann glatt ligga och lyssna på allt borrande från någonstans i huset. men jag lyckades nog somna till innan det var dax att gå upp för jag drömde störda drömmar. väldigt verkligt var det.
sen fick jag inte sova mer för idag har jag varit hos kiropraktorn och jävlar vad hon har knäckt mig.
sen tog jag och erik en promenad på söder innan vi både skulle vidare på annat. har varit hos optikern. för tredje gången och det här var tredje personen. fick i alla fall en helt annan lins nu som jag ska ha i 2 veckor och sen ska jag tillbaka igen. vilket jävla meck detta är. men jag behöver inte betala förrän det är dax att köpa dom linserna som vi kommit fram till att jag ska ha och det är ju bra det.
nu ska jag snart in till stan igen. äta kina med pat + att pat och fredrik ska dricka öl. kanske jag med då med andra ord. sen ska jag och pat hyra film ooch köpa snacks. blir en lugn kväll.
jag jobbar hela helgen. det suger ju rätt hårt.
och jag har köpt mig en sån där mp3-spelare nu. men inte från megastore. där kunde jag ju inte beställa eftersom jag inte är folkbokförd någonstans enligt dom. knäppa. men det är en likadan. borde få den måndag eller tisdag. hoppas i alla fall så jag kan ha den när jag ska åka buss till jönköping, det är ju en bit.
hej!!

Inga kommentarer: