söndag, november 26, 2006

loveninjas

en jävligt härlig dag idag.

igår efter att ha snurrat runt på stan så åkte jag till pat. han jag och fredrik hade förfest och det var jättekul. satt alla 3 i pat's säng med varsit vinglas och pratade sex. rätt roligt. sen blev det lite galendans innan vi for iväg till debaser medis. loveninjas spelade. dom va jättebra. mr todd hade himla fin rumpa och fredrik ville att jag skulle fota hans skor. det gjorde jag. var bara jag o fredrik som såg dom för pat var borta. daniel, paf och co tog sig också dit. detta var en kväll då det bara var jag och killarna. och det var jävligt skoj. framåt senare när vi började tappa bort varandra hängde jag med erik istället. men vi var inte kvar så länge.

imorse kunde det höras stön från lägenheten över. haha. jag har aldrig riktigt hört "grannar" så där väl förut. haha igen.
idag har jag legat på pat's soffa och varit jättebakis. han och fredrik också. malin som var där för att tvätta var dock pigg och glad. vi har tittat på hela första säsongen av entourage. så jävla bra. fast jag sov nog till 2 avsnitt. så har vi käkat bakispizza med.

imorgon är det måndag och jag ska börja veckan med att jobba över. jä!

Inga kommentarer: